dt., 30 juny 2020 17:00:00 +0200

Atenció presencial amb i sense cita prèvia

A partir de l'1 de juliol  s'obre l'atenció presencial. Es recomana demanar cita prèvia per reduir els temps d'espera a l'oficina.

Els tràmits també es poden realitzar per telèfon o per correu electrònic a l'adreça info@aiguesdelprat.cat. L'horari d'atenció presencial és de dilluns a divendres de 8:00 h a 14:00 h.

Telèfons:

93 479 35 35      
93 479 35 31      
900 701 194

En l'atenció es prioritzarà a les persones de 65 anys o més i les persones dependents. 

Per accedir a l'oficina i d'acord amb les mesures disposades per les autoritats competents, per tal d'evitar el contagi de la COVID-19, s'haurà de tenir en compte el següent

  • No entrar si presenta algun símptoma (tos, febre, dificultats respiratòries, etc.)
  • És obligatori l'ús de mascareta
  • Ser puntual en cas d'haver demanat cita prèvia
  • Fer servir el gel higienitzant de mans
  • Respectar la distancia de seguretat (1,5 metres) entre persones
  • Només s'atendrà una persona per torn. Si venen acompanyats, només podrà entrar una persona a l'oficina
  • A l'entrar a l'oficina, segueixin les instruccions del personal d'Aigües del Prat  

Gràcies per la vostra col·laboració i disculpeu les molèsties.